loading...

مطالب گوهر شناسی

جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ توپاز ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و...

newstone بازدید : 61 یکشنبه 05 آبان 1398 نظرات (0)

سنگ فیروزه

قیمت نگین انگشتر چگونه محاسبه می شود؟

سوالی که اغلب ذهن مردم را درگیر خود کرده است همین موضوع است که نگینی که بر روی رکاب انگشتر سوار می شود قیمتش چقدر خواهد بود؟ برای اطلاع از قیمت نگین انگشتر باید به دو نکته کاربردی توجه کرد:

newstone بازدید : 51 شنبه 27 مهر 1398 نظرات (0)

نگین فیروزه

اطلاعاتی درباره خرید نگین فیروزه

بر اساس شکل ظاهری ، دو نوع نگین فیروزه عجمی و فیروزه شجری موجود می باشد. برخی از این سنگ ها دارای رگه هایی می باشند که فیروزه شجری نامگذاری می کنند. ولی برخی دیگر کاملا صاف و یکدست آبی می باشند که روی سطح آن ها هیچ رگه و شکستگی دیده نمی شود، عرب ها این نوع را عجمی می نامند. در ادامه در مورد تفاوت قیمت سنگ فیروزه عجمی و شجری توضیحاتی ارائه می دهیم.پس در هنگام خرید نگین فیروزه به مطالب پایین به دقت توجه کنید.

newstone بازدید : 108 جمعه 05 مهر 1398 نظرات (0)

انگشتر

در انتخاب و خرید انگشتر نقره مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

همواره افراد زیادی به دنبال این هستند که چه انگشتری را خریداری کنند که از همه لحاظ برایشان مناسب باشد و بعدا به مشکل بر نخورند.به همین علت ما مطلبی در همین خصوص فراهم کردیم که با خواندن کامل آن متوجه این خواهید شد که در هنگام خرید انگشتر نقره مردانه به چه نکاتی توجه کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

newstone بازدید : 48 چهارشنبه 03 مهر 1398 نظرات (0)

انگشتر فیروزه

همه ما می دانیم یکی ازتفاوتهای انگشتر نقره مردانه دست ساز و ماشینی قیمت آن میباشد ُ حالا بپردازیم به ترفندها :

قیمت انگشترهای ماشینی به شرطی که سنگ خوبی داشته باشند از ۵۰۰ هزار تومان بیشتر نمی شود اما انگشتر نقره دست ساز به واسطه هنر بکار رفته حین کار و سنگ مناسب تا چندین میلیون هم قیمت گذاری میشود .

newstone بازدید : 56 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

 انگشتر عقیق

توضیحاتی مختصر در رابطه با انگشتر عقیق مردانه

انگشتر عقیق مردانه در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری مایل به آبی و سفید یافت می شود. هم چنین سنگ هایی وجود دارد که به سبب شباهت ساختاری و فیزیکی در تجارت آن ها را جزء خانواده عقیق محسوب می کنند مانند عقیق سلیمانی یا چشمی(باباقوری)، عقیق شجری، عقیق خزه ای.

newstone بازدید : 56 سه شنبه 26 شهریور 1398 نظرات (0)

 انگشتر عقیق

توضیحاتی مختصر در رابطه با انگشتر عقیق مردانه

انگشتر عقیق مردانه در رنگ های قرمز، زرد، خاکستری مایل به آبی و سفید یافت می شود. هم چنین سنگ هایی وجود دارد که به سبب شباهت ساختاری و فیزیکی در تجارت آن ها را جزء خانواده عقیق محسوب می کنند مانند عقیق سلیمانی یا چشمی(باباقوری)، عقیق شجری، عقیق خزه ای.

newstone بازدید : 72 شنبه 16 شهریور 1398 نظرات (0)

انگشتر فیروزه

انگشتر مردانه فیروزه و خواص فیروزه نوشته

1. برای بچه دار شدن:

راوی در نزد امام هادی(ع) از بچه دار نشدن خود شکایت کرد. حضرت به او لبخندی زده و فرمودند: انگشتر مردانه فیروزه ای تهیه کن و بر روی آن بنویس: (رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ) راوی می گوید: انگشتر مردانه فیروزه ای تهی کردم و یک سال نگذشت که خداوند فرزند پسری به من عطا فرمود.

۲. حفظ از شر حيوانات درنده و پیروزی در جنگ

 

امام هادی(ع) به یکی از یاران خود که قصد سفر داشت و برای خداحافظی آمده بود فرمودند: (در سفر) انگشتر مردانه فیروزه همراه خود داشته باش که روی آن نوشته شده باشد: «اللهُ المَلِك» و بر پشت آن نوشته باشد:«اللهُ المَلِك الواحدِ القَهار» (سپس حضرت فرمود:) همراه داشتن چنین انگشتر مردانه فیروزه ای تو را محافظت می کند از طعمه حیوانات درنده شدن و تو را در جنگها پیروز می گرداند.

۳. نوشتن ثواب و حسنه در نامه اعمال

 

امیرمؤمنان(ع) فرموده اند : نگاه به انگشتر مردانه فیروزه ای که روی آن نوشته باشد: «اللهُ المَلِك» ثواب و حسنة فراوان دارد.

 

سنگ فیروزه ، خواص دیگری نیز دارد که در مطلب خواص سنگ فیروزه آمده است.

 

 از کجا جواهرات فیروزه را خریداری کنیم؟

 

ما توصیه می کنیم که از سایت زرسی که ویترین آنلاین جواهرات نقره است بازدید نمایید. در صورت پسند جواهرات مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه نمایید. محبوبترین جواهرات فیروزه سایت زرسی نگین فیروزه ، نگین عقیق و نگین عقیق شجر می باشد.

 

newstone بازدید : 57 پنجشنبه 31 مرداد 1398 نظرات (0)

انگشتر

قیمت انگشتر نقره چقد است؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت انگشتر نقره و هرگرم نقره 1800 تومان و اجرت ساخت برای هر گرم زیورآلاتی که در آنها نقره به کار رفته از جمله قیمت انگشتر نقره نیز بین 3000 تا 40 هزار تومان در نوسان است. همچنین اجرت ساخت هر گرم ظروف نقره‌کار1000 تا 100 هزار تومان متغیر است.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
جدید ترین مطالب درباره سنگ فیروزه ، سنگ یاقوت ، سنگ توپاز ، سنگ عقیق ، سنگ زمرد و دیگر سنگ ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 409
  • بازدید سال : 2,603
  • بازدید کلی : 10,810